VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED
Veebipoe Viuer.ee (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Viuer (registrikood 12398203), asukohaga Hundiselja, Jägala küla, Jõelähtme vald, Harju maakond, 74205, Eesti.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.
Tellimuse vormistamine
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
- Eesti pangamaksed
- Visa/Mastercard kaardimaksed
- Apple Pay ja Google Pay
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele. Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Kohaletoimetamine
Me ei müü ega toimeta kaupu. Osteopaat.ee pakub üksnes teenuseid, mis toimuvad kohapeal meie salongis.
-
Kõik teenused osutatakse eelnevalt broneeritud ajal ja kokkulepitud asukohas – Osteopaatia Akadeemia ruumides või online-keskkonnas.
-
Teenuseid ei ole võimalik posti, kulleri või muude tarneviiside kaudu „kohaletoimetada“.
-
Broneeringu tegemisel valib klient endale sobiva teenuse ja aja ning teenuse osutamine toimub ainult meie juures kohapeal või online-keskkonnas.
-
Teenust loetakse „kätte toimetatuks“ hetkest, mil klient saab kokkulepitud ajal ja kohas teenust kasutada.
- Kui tegemist on online-koolitusega, saab klient eelnevalt vastava kinnituskirja emaili peale koos vastava infoga, et millal koolitus toimub ja kuidas ta sinna ligi pääseb. Samalaadne kinnituskiri saadetakse ka teenuste kohta, mida pakume kohepeal – Osteopaatia Akadeemia ruumides.
Taganemisõigus
-
Teenusest loobumiseks palume sellest teatada vähemalt 24 tundi enne broneeritud aega.
-
Kui broneering tühistatakse vähem kui 24 tundi enne teenuse toimumist või klient ei ilmu kohale, on meil õigus nõuda teenuse eest tasumist täies ulatuses.
-
Aja muutmine on võimalik kokkuleppel ja vabade aegade olemasolul.
-
Erakorraliste haigusjuhtude või muude vältimatute põhjuste korral palume ühendust võtta esimesel võimalusel – leiame koos sobiva lahenduse.
Teenuse tagastamiseks või muutmiseks tuleb esitada ostust taganemise avaldus, mille võite saata aadressile: osteopaadid@gmail.com
Saata tuleb see aadressile osteopaadid@gmail.com hiljemalt 24h enne planeeritud teenuse saamist.
Pretensiooni esitamise õigus
Kui oled osteopaatia teenusega rahulolematu või leiad puuduse, on sul õigus esitada pretensioon.
Kuidas esitada pretensioon
-
Saada vabas vormis kirjeldus e-posti teel: osteopaadid@gmail.com.
-
Lisa: oma nimi ja kontaktid, teenuse kuupäev ja koht, osteopaadi nimi (kui teada), puuduse kirjeldus, soovitav lahendus ning võimalusel tõendid (nt arve, broneeringukinnitus).
Tähtaeg
-
Palun teavita meid mõistliku aja jooksul pärast puuduse avastamist. Mida varem reageerime, seda kiiremini saame olukorra lahendada.
Meie vastus
-
Kinnitage pretensiooni kättesaamine ja vastame sisuliselt 15 kalendripäeva jooksul alates pretensiooni laekumisest. Kui vajame lisainfot, võtame sinuga ühendust.
Võimalikud lahendused
-
teenuse uuesti osutamine (või vastava osa parandamine);
-
hinnasoodustus;
-
tasutud summa tagastamine (kui teenuse parandamine pole võimalik või põhjendatud).
Lahenduse valik sõltub konkreetse olukorra asjaoludest ja on kooskõlas seadusega.
Olulised erandid
-
Pretensiooni ei saa rahuldada, kui puudus tuleneb meie kontrolli alt väljas olevatest asjaoludest (nt vastunäidustused, millest ei ole enne teenust teavitatud) või juhul, kui jäeti täitmata meie antud järgnevad juhised/soovitused ning see põhjustas ebasoodsa tulemuse.
-
Osteopaatia on mittemeditsiiniline manuaalteraapia ning tulemused võivad erineda; konkreetse tulemuse garantiid ei anta.
Vaidluste lahendamine
-
Kui me ei jõua kokkuleppele, on tarbijal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti juures.
-
Samuti on võimalik kasutada ELi veebipõhist vaidluste lahendamise platvormi (ODR).
-
Loomulikult võib alati pöörduda ka kohtu poole.
Otseturustus ja isikuandmete töötlemine
Veebipood kasutab isikuandmeid tellimuse täitmiseks ja kauba saatmiseks.
Uudiskirju ja pakkumisi saadetakse ainult juhul, kui ostja on selleks selgelt nõusoleku andnud.
Ostjal on õigus igal ajal loobuda turundusmeilidest, teavitades meid sellest või järgides e-kirjas olevat linki.
Vaidluste lahendamine
Pretensioonid palume saata e-postile: osteopaadid@gmail.com või helistada telefonil: 5152811.
Kui vaidlust ei õnnestu lahendada, on ostjal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole:
https://komisjon.ee
Võimalik on kasutada ka Euroopa Liidu vaidluste lahendamise platvormi:
https://ec.europa.eu/consumers/odr